Visualisatie

Met het visueel weergeven van onderzoeksresultaten wil ik bereiken dat inzichten gemakkelijk begrepen worden, niet in de la verdwijnen èn daadwerkelijk aanzetten om actie te ondernemen. Een beeld zegt immers meer dan woorden.

Ook een bedrijfspropositie, een missie, een persoon of een droom laat zich goed visualiseren. Met veel plezier heb ik een visualisatie gemaakt van Noëlla de Jager, de oprichtster van GoodPlace2Work (een community van vrouwelijke ondernemers).

Ook jij kunt je bedrijf, je droom of je eigen unieke persoon laten visualiseren. Ik vertel je graag over de mogelijkheden. 

Expertise

Na mijn studie bedrijfseconomie ben ik aan het werk gegaan bij marktonderzoekbureau Research International. Daar heb ik de basiskennis van marktonderzoek en de verschillende onderzoeksmethoden opgedaan. Tijdens mijn functies aan de opdrachtgeverskant (Philips en Center Parcs) heb ik me verder ontwikkeld tot senior marktonderzoeker. Veelvuldig heb ik onderzoeksbureaus aangestuurd. Ik heb geleerd met verschillende niveaus te schakelen. En ik heb me verder bekwaamd in de vertaling van onderzoeksresultaten naar conclusies en adviezen op zowel tactisch als strategisch niveau.

 

Uw project is dus in goede handen! Moeiteloos neem ik marktonderzoek werk over, waarbij kwaliteit hoog in mijn vizier staat. Mijn kennis en ervaring bestaat uit verschillende soorten marktonderzoek in diverse sectoren. 

Onderzoekstypen

Segmentatie

onderzoek

Oriëntatie en

keuzegedrag

Tevredenheid- 

en loyaliteit

Wensen en

behoeften

Sectoren

Transport

Internet

Recreatie en

toerisme

Telecom

Project Management
 

Loopt u tegen de grens aan van uw capaciteit? Wordt de werkdruk te hoog? Lukt het niet om de werkzaamheden van een zieke werknemer op te vangen?

 

Ik help u graag uit de brand! De exacte werkzaamheden zijn afgestemd op uw behoeften: het uit handen nemen van een rapportage, het maken van een voorstel, het opstellen en/of programmeren van een vragenlijst, of het leiden van een volledig onderzoeksproject. Bij mij bent u aan het juiste adres voor al uw kwantitatieve onderzoeken.

Consultancy
 

Heeft u een offerte voor onderzoek ontvangen, maar twijfelt u nog aan de opzet? Weet u niet welk onderzoeksbureau u moet kiezen voor dat ene specifieke project? Zou u graag eens sparren over de mogelijkheden van marktonderzoek, welke rol marktonderzoek kan spelen of hoe marktonderzoek het best kan worden opgezet?

 

Graag help ik u om de juiste keuze te maken. Ik kan advies gegeven over de best passende onderzoeksopzet, maar ook het beoordelen van offertes behoort tot de mogelijkheden. 

Interim Marktonderzoek
 

Wanneer een medewerker met zwangerschapsverlof gaat, langdurig ziek is, of dat het niet direct lukt een vacature in te vullen, denk dan eens aan een interim functie. Met mijn werkervaring bij zowel marktonderzoekbureaus als bij opdrachtgevers, heb ik weinig tijd en begeleiding nodig om aan de slag te gaan. Ervaar zelf dat ik de aangewezen persoon ben om de rol van interim marktonderzoeker te vervullen.